Am căutat pe net de am turbat mai întâi să aflu în ce colegiu electoral sunt, iar apoi să aflu care sunt cei care luptă pentru votul meu. În final am gasit o listă de nume. Dar atât – o lista de nume, multe fără a avea măcar o poză, şi cu 2-3 excepţii fără nici un fel de alte date în afara partidului din care face parte… păi… deci… tot partide o sa votăm, nu? Mi-ar face şi mie plăcere să ştiu că x sau y e zugrav, sau medic, sau inginer – orice meserie cinstită e nobilă; dacă nu scrie nimic înseamnă că sunt nişte pierde-vară, coate-goale, maţe-fripte (parcă a mai zis cineva cândva asta… 😛 ) sau nişte hoţi de profesie, care încep prin a ne fura voturile şi care vor ajunge departe. Vreau să vad un plan electoral, nişte minciuni, ceva – orice. Urâta treabă cu alegeile la români.

Vreau să votez în cunoştinţă de cauză! Dacă ştiţi vreun site unde se dau şi alte date despre candidaţi în plus faţă de nume şi partid, ziceţi-mi şi mie, vă rog!

PS: am văzut că la colegiile electorale din afara ţării lucrurile stau puţin altfel. O fi ăsta vreun mesaj subliminal?

